.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عدم تمدید مهلت تسليم اظهارنامه مالياتی

معاونت امور مالياتي استان مازندران پايان تير را آخرين مهلت تسليم اظهارنامه مالياتي عملكرد سال ۹۱ بيان كرد و گفت: اين مهلت قابل تمديد نخواهد بود.

به گزارش شمال نیوز، علي اصغر گازر با تاکید بر اینکه شهروندان باید با آگاهي و مطالعه كامل در ارائه اظهارنامه الكترونيكي خود تلاش کنند، اعلام داشت: تمامي فعالان اقتصادي و صاحبان مشاغل كه تاكنون نسبت به تكميل و تسليم اظهار نامه مالياتي اقدام نكرده اند در فرصت باقيمانده از تيرماه به يكي از دفاتر خدمات پستي، دفاتر خدمات پيشخوان دولت و يا ساير دفاتر خدماتي مراجعه و نسبت به تكميل و ارائه اظهارنامه خود اقدام کنند.

وی تصريح كرد: موديان در صورت ابهام و هرگونه سوال مي توانند با مراجعه به واحدهاي خدمات موديان مستقر در ادارات امور مالياتي نسبت به طرح موضوع و دريافت پاسخ اقدام كنند.
معاونت امور مالياتي استان مازندران اظهار داشت: دارا بودن کد اقتصادی جدید برای ثبت نام اظهار نامه الکترونیکی عملکرد سال ۹۱ از سوی مودیان ضروری است.

گازر یادآور شد: داشتن کد اقتصادی جدید برای تمامی مودیان مالیاتی اعم از افراد حقیقی و حقوقی مندرج در قانون مهم و ضروری است و بدون داشتن کد اقتصادی جدید مودیان نمی توانند برای اظهار نامه خود ثبت نام کنند.

معاونت امور مالياتي استان مازندران به نقش و جایگاه مالیات در اداره جامعه پرداخت و اظهار داشت: مالیات به عنوان یکی از مهمترین راه های در آمد دولت از اهمیت ویژه ای در اداره امور جامعه برخوردار است.

گازر اضافه کرد: اگر مالیات به خوبی پرداخت نشود اجرای پروژه ها و طرح ها با مشکل مواجه خواهد شد و با این کار دولت نیز نمی تواند در اداره امور جامعه آن طور که باید به آن دست پیدا کند.
/350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.93 seconds.